پی دیتا، وال پیپر موبایل و کامپیوتر از چهره جذاب بازیگران

باکیفیت ترین بک گراند کامپیوتر و تصاویر پس زمینه موبایل از چهره بازیگران و والپیپر گوشی اندروید

پی دیتا، وال پیپر موبایل و کامپیوتر از چهره جذاب بازیگران

باکیفیت ترین بک گراند کامپیوتر و تصاویر پس زمینه موبایل از چهره بازیگران و والپیپر گوشی اندروید

چرا باید پول بدیم و بخریم؟ / درباره سایت پی دیتا


این وبلاگ شخصا توسط من یعنی پرهام وخشور اداره میشه و بنده وابسته به هیچ نهاد یا سازمانی نیستم. تمامی مطالب این وبلاگ هم اختصاصی است و اگر در سایت دیگری این مطالب را دیدید بدانید که از وبلاگ ما کپی کردند.

در همه جای جهان وقتی شخص خواننده ای یک آهنگ میخونه اون تک آهنگ را داخل سایت هایی مثل آی تیونز میزاره و به ازای هر دانلود مبلغی پول میگیره یا وقتی فیلمی ساخته میشه در سینما و بعد فروش نسخه دیجیتال پول نصیب سازنده فیلم میشه یا وقتی عکاسی عکسی را به مجله یا سایتی میفروشه پول میگیره یا برنامه نویسی وقتی نرم افزار میسازه اون را داخل گوگل پلی و اپ استور میزاره و به ازای هر دانلود پول میگیره و ...

من برای یادگیری فتوشاپ سالها زحمت کشیدم و درس خوندم و بعد از آموزش سالها با عکسها کار کردم و تجربه کسب کردم. شاید برای بعضی از مطالب این سایت من دو ساعت زحمت کشیده باشم (که قطعا بیشتره!) ولی پشت همین دو ساعت سالها آموزش و تجربه هست پس لطفا وقتی قیمت یک مطلب را می بینید اینطور بهش فکر کنین.

متاسفانه من زندگیم را برای فتوشاپ گذاشتم ولی اونطوری که باید نتونستم به درآمد حداقلی برای گذراندن امور زندگیم برسم برای همین این وبلاگ را راه انداختم تا در کنار کارهای پروژه ای که برای سازمان ها، ارگان ها و شرکت ها انجام میدم درآمد کمی هم از این راه داشته باشم.

پس عاجزانه خواهش میکنم اگر فایلی را نیاز داشتید یا دوست داشتید، بخرید تا زحمات بنده به باد نره.

ممنونم...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد